V této hře jsou velmi důležité i postavičky se kterými se budeme postupně setkávat. Všechny mají ve hře nějaký úkol. A naše úkoly s nimi souvisejí.
Nejzákladnějšími postavičkami jsou postavičky, za které tady hrajeme my. Jsou tři národnosti:
Galové:

Germáni: 

Římani: 

1. Generace:
Horatio![]()
- strýček Horatio je první postava se kterou se ve hře potkáme. Hned na začátku od něj dostaneme domeček a později i prasátko. Tato postavička je pro nás důležitá hlavně proto, že prvních několik úkolů nám zadává on.
Tombo
- je hlídačem vesnice, na začátku nás nebude chtít pustit, ale když si najdeme kamaráda, tak nakonec svolí ke vstupu, i později ho budeme potřebovat k dalším úkolům.
Prasátko
- vandrující prasátko je náš rádce, a hledač, pomůže nám hledat poklad, unesené děti a občas nám i poradí.
Senkel
- je hostinským v první taverně, a i on nám zadává úkoly a je nedílnou součástí této hry.
Kovář
- v kovárničce pod tavernou, upravuje za diamanty nástroje, aby byli lepší.
Pilou
- toto je putující obchodník, kterého budeme muset několikrát zachránit, ale za to od něj získáme několik důležitých věcí, jeho domeček je ve skalách u medvěda.
Karamix
- tato postavička stojí stále u druhé taverny pod arénou a pomůže nám vybrat si zaměstnání a porazit strom u arény.
Wegposten ![]()
![]()
- to je věznitel Pilou, který chce pořád moc peněz a tak ho změníme v žábu.
Hráč Blackjacku
- stojí před domečkem kousek za arénou. Je součástí jednoho z úkolů a při troše štěstí se u něj dá vydělat.
Matricia
- je kořenářka. Kromě toho, že je zapojena v několika úkolech, tak nám poskytuje různé kouzelné a léčivé lektvary z bylinek. Její domeček je za arénou.
Tonk
- veliký hromotluk, který skládá zamilované basně pro Heideose, stále stojí na stejném místě dole pod tržištěm.
Medvěd
- zvířátko, které ve hře budeme muset přemoci.
Lovec medvědů - postava, které využije jen několik hráčů. Lovec medvědů čeká ve třetí taverně na požádání o pomoc.
Banditi ![]()
- během hry se jich objeví několik a vždy je musíme zabít.
Feline
- Karamixova dcera.
Bambix
- Karamixův syn.
Heiderose
- sličná slečna, která bydlí v domečku s kytičkami.
Hospodský ![]()
![]()
![]()
- tady jsou obrázky hospodských ze všech čtyř taveren mimo vesnici.
Převozník
- stojí pod gildovní akademií.
Livius
- obchodník s olivovým olejem, který se objeví poprvé u druhé pekárny, jeho domeček je ve skalách dle na mapě u viaduktu.
Jolaisus
- majitel vinic, který nám dá víno a pustí nás k hřbitovu.
Lorena
- římanka, která se baví pouze s lidmi ve stříbrném plášti, má krásný domeček, za domkem banditů až na konci mapy.
Druidův syn
- mladý druid, který koncem generace začne dělat potíže.
Jurij - postavička, která může pomoci při posledním úkolu první generace.
2. Generace:
Vorfahr - náš předchůdce, který nám ze začáku další generace pomůže. Každý má svého předka podle národa a pohlaví:
Galové: 

Germáni: 

Římani: 

Edelweiß 

![]()
- Heiderosino miminko, které je neustále v ohrožení a my ho musíme ochránit.
Kippfix
- Karamixův bratr, který žije v Gálii na nově otevřeném kuse mapy.
Stan
- hospodský v taverně v Gálii.
Isolde ![]()
- pasačka oveček, která má domeček po cestě k loupežnické chatě.
Botoxine
- Liviova manželka, bydlí spolu v domečku dole u jezera.